Sehangat Asmara dan Vitamin E

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Penangan cerita Sehangat Asmara membuatkan orang yang bukan pencinta novel macam erna ni..kelam kabut tanya mama mertua dan adik ipar..ada ke tak novel Sehangat Asmara dalam simpanan koleksi mereka. Cerita ni di tayangkan di Astro Mustika HD siaran 134. Erna bukan jenis orang yang terlalu layan drama-drama cinta di tv mahupun novel. Tapi tah macam mana semulajadi erna ni jiwang. Jiwang semulajadi sebab..bukan terpengaruh dengan novel dan drama. hehehe.. Kalau dulu semua orang dilanda demam Adam Hawa, erna tak tengok sangat pun Adam Hawa tu. Sama macam cerita Setia Hujung Nyawa. Kadang tengok, kadang tak tengok. Biasa-biasa saja. Tapi tah kenapa..Sehangat Asmara ni, buat erna tertunggu-tunggu episod yang seterusnya.

Nak tahu kenapa erna minta novel dari Mama Mertua dan Adik ipar? Sebab mereka ni..kaki novel! Dalam bahasa canggih masa kini..mereka ni gila novel! Tengah menaip entry ni..gigih erna tanya adik ipar..ada berapa jumlah novel dalam koleksi mereka sekarang ni. Adik ipar cakap..ada lebih kurang 760buah novel. Itu anggaran ok. Semalam dia baru beli 6buah novel lagi. Tak termasuk yang dia tak kira dan terlupa serta ada juga hilang bila orang pinjam dan biasalah..ada juga orang pinjam tak pulangkan. Banyak tak? bagi erna, banyak la kan..sampai beratus buah novel. Bukan 100-200..700buah. Tapi, disebabkan erna ni bukan kaki novel. Memang erna x heran pun novel apa yang mereka ni ada. Erna lalu lalang tepi rak novel tu pun senyum je. Tak singgah pun. Penangan Sehangat Asmara..erna ajak mama mertua carik Sehangat Asmara dalam ratusan novel yang ada di rak novel mereka ni. Mama layankan saja menantunya ini..hehehe

Apapun..erna memang bukan jenis nak baca novel la..tak sabar nak tau kisah seterusnya. Tapi bila baca meleret-leret..buat erna bosan. Lagi best baca info tentang kebaikan produk Shaklee dan boleh berkongsi dengan semua orang. hehehe. Adi Putra dan Rita Rudaini memang mengancam. Buat meleleh air mata bila tengok cerita tu. Jiwang oh jiwang. Rasa cerita ni lagi best dari Adam Hawa. Pendapat erna la ni..jangan marah erna pulak ye..kalau anda-anda peminat setia Aaron Aziz. Peace!

Eleen (adik ipar) cakap novel ni beli masa cetakan tahun 2003. 
Bermakna novel ni dah 10tahun dalam simpanan mereka.
Memang setiap helaian bukan warna kertas putih. Tapi dah kekuningan..

Ini koleksi novel mereka. Setiap novel ni di susun dua lapisan. Gigih tak mama mertua tolong carikkan novel Sehangat Asmara untuk menantu yang kepingin nak baca novel? Boleh buat peraduan kira teka berapa jumlah sebenar novel pada rak buku ni. kan? idea tu.. hehehe

Bercerita tentang Sehangat Asmara, erna nak share tentang satu produk Shaklee yang di kenali sebagai Vitamin Cinta. Haaa...jangan tak tahu vitamin pun tahu cinta-cinta tau. Dalam Vitamin E Shaklee, ada juga ditambah dengan Grape Seed Extract! Vitamin C memang tengah hot sana sini orang jual. Sampaikan ada yang rebranding vitamin C Shaklee dan jual semula dengan harga yang lebih mahal. Vitamin E adalah antara vitamin hot untuk kecantikan kulit selain daripada Vitamin C. 

Ini vitamin kecantikan dan vitamin 'SEHANGAT ASMARA'


Kebaikan Vitamin E

- Orang yang nak cantik
- Orang yang nak tingkatkan kesuburan
- Untuk para isteri yang dingin
- Menghangatkan hubungan suami isteri
- Antioksidan dan untuk jantung juga.

Bantuan Vitamin E terhadap masalah Kelakian

- Memberi lebih tenaga (seksual)
- Ereksi yang lebih lama
- Lebih mudah terangsang
- Libido yang lebih kuat
- Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Vitamin E juga membantu seorang isteri menstabilkan hormonnya. Sekaligus meningkatkan citarasa seksual para isteri.  

Jadi, pastikan anda dan suami yang ada masalah 'CINTA' jangan berdiam diri. Kita selalu pendam masalah 'CINTA' kita dan suami. Jangan sampai tersalah pilih makanan yang kononnya boleh menambah tenaga.  Makan pil perangsang dan sebagainya. Bahaya tau! Contoh sekarang ramai yang sampai sanggup biarkan suami makan Viagra. Isteri pula makan pil perangsang nafsu. Bahaya untuk masa depan! Pilih vitamin yang selamat untuk anda dan suami.

p/s: Pertama kali menulis entry sebegini rupa. 
Bukan gatal tau! Perkongsian bermanfaat untuk semua. Peace!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;
Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

3 comments:

  1. tu dia ada lebih dari 700 buah novel.adik ipar tu mmg gila novel..:)

    tak minat rita.hehe

    ReplyDelete
  2. Banyaknyer novel...dulu pun ada koleksi novel sehangat asmara la nie sekarang x tau ler duk kat mana novel tersebut..

    ReplyDelete